Once upon a time tarinablogista

Once upon a time there was a story. Or two. Or more. Tämä on blogi tarinoille, lyhyemmille ja pidemmille, yhdelle tai useammalle. Kuka tietää vielä tässä vaiheessa. Tervetuloa seuraamaan: Arwen

12 helmikuuta 2022

6. osa

 


Taidegalleria






Muutamaa viikkoa myöhemmin valmistauduin huolella.




Taidegalleriaan oli avattu uusi näyttely ja Bella todennäköisesti oli tulossa paikalle. Halusin olla siistissä kunnossa ja... no, Bella on äärimmäisen kaunis nainen. Kukaties ilmassa saattaisi olla vaikka pientä flirttiäkin. Olin aika vakuuttunut siitä, että hän piti myös naisista. Varmahan en toki voinut olla, kun en ollut vielä tavannut häntä kasvotusten.




Katsellessani yhtä teosta kuulin epämiellyttävästi tutun äänen takaani.
-Tuo takamus vetää pidemmän korren kuin yksikään näistä tauluista täällä.




-Miten viehättävää. Suorastaan originellia,
mutisin.
-Sä oikeasti pidät tosta maalauksesta?




-Onhan sekin varsin nätti, mutta lähinnä mä tarkoitin tota sun rasvaista kommenttia.
Donilla näytti menevän jauhot suuhun.




Hän kokosi itsensä kuitenkin nopeasti.
-Mutta tottahan se on.




-Mun toki tarvitsisi melkein nähdä se ilman noita housuja, jotta mä voisin varmuudella väittää sen olevan paras takamus, jonka mä olen ikinä nähnyt.




-Unelmoi toki, poika,
sanoin ja nauroin räkäisesti.




-Vielä jonain päivänä sä tulet mun luo,
Don totesi niin itsevarmasti, että jopa minä hiljenin.




En tiedä. Ehkä toisissa olosuhteissa olisin voinut jopa harkita friends-with-benefits -tyyppistä suhdetta hänen kanssaan, mutta se satuttaisi Dinaa ja sitä en aikonut tehdä.




-Mitä-mitä, näenkö mä myöntymyksen sun silmistä?!




-Sä saat kuvitella ihan mitä sä haluat, loverboy.
Palasin takaisin turvalliseen ivaan ja huiskin typerät ajatukset hiiteen päästäni.




-Sä olet kaunis ja kuuma Charlie. Sä et tiedä mitä sä menetät.




Donin itsevarmuus oli niin läpitunkevaa, että melkein tukehduin siihen. 
-Niinhän mä olen ja mä voin kertoa, että sulla ei ole aavistustakaan siitä, mitä sä et saa.
Katsoin poispäin pieni hymy huulillani ja tunsin, miten eroottinen lataus Donista iski suoraan päin. No, jos hän oli itsevarma, niin olin sitä itsekin. En ollut todellakaan kokematon, joskaan en ollut jättänyt riviä särjettyä sydämiä taakseni kuten Don tässä.
-Mä tarvitsen juomista,
totesin kuivasti ja kävelin pois paikalta. Tunsin Donin katseen porautuvan takamukseeni ja kieltämättä se väräytti kieliä sisälläni. Olen intohimoinen nainen, mutta kohde on täysin väärä, totesin tiukasti itselleni.




Tämä kohde taas.. my, my, my! Tässä oli mies minun makuuni! Zach, sanoi nimikyltti rintapielessä.
-Mitä neidille saisi olla?
-Mitä sä vaan tarjoat,
heitin takaisin ja sain palkakseni flirttailevan hymyn.




-Mitä me juodaan?




-Vieläkö sä olet täällä?




-Näkymät tääällä on niin loistavat, että miksi ihmeessä mä lähtisin.




-Hyi,
sanoin ja kulautin juomaani nielläkseni iljettävän kommentin maun kurkustani alas.
-Tykkäät kuitenkin,
Don totesi virne naamallaan.




-Mä tunnistan sun kaltaiset Charlie.
-Ja mikähän mahtaa olla mun kaltaiset,
kysyin ja laskin juomani varsin harkitun hitaasti alas, jotta en heittäisi sen sisältöä päin Donin kasvoja.




-Kuumat, turhautuneet naiset, jotka tihkuu erotiikkaa.
-Mitä helvettiä sä selität?
Nyt nauroin jo ihan tosissani.




-No niin, sainhan mä sut nauramaan!
-Ja se onkin ainoa, mitä sä multa saat.




-Parempi se kuin ei mitään.
Itsevarmuus. 
-Eikö sun olis parempi etsiä joku vähän helpompi kohde?




-Mä pidän haasteista.
-Haasteista pitäminen on ihan eri asia kuin iskeä kirveensä kiveen,
sanoin ja join ison kulauksen.
-Mille me juotais? Mä keksin! Meidän tulevalle yhteiselle yölle.
-Dream on, loverboy.


Useita tunteja ja monta drinkkiä myöhemmin




-Charlie, ootko sä kunnossa?




-Mmmph.
-Voitko sä huonosti?
Tunsin jalkojen pettävän altani. En kyennyt muodostamaan järkeviä lauseita.




Don kaappasi minut käsivarsilleen.
-Missä sun makuuhuone on?
Yritin vastata jotain.




-Tuolla. Selvä.




-Nuku hyvin kaunokainen.








































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

My new normal 3. osa

 Tämä osa on nyt sitten vähän pidempi. Siinä on kolmen insta-tarinan osat. Raha on todellinen ongelma, ymmärrän. Kirjoittamalla en tienaa ri...