Once upon a time tarinablogista

Once upon a time there was a story. Or two. Or more. Tämä on blogi tarinoille, lyhyemmille ja pidemmille, yhdelle tai useammalle. Kuka tietää vielä tässä vaiheessa. Tervetuloa seuraamaan: Arwen

13 maaliskuuta 2022

18. osa

 

Silmät kiinni, hyppää!






Seuraavana aamuna lähdin ulos ja vien roskat mennessäni. Jalkani johdattivat minut tiettyyn suuntaan. En antanut käskyjä niillä. Sydämeni antoi. 




-Rakas.
Siinä se sana tuli taas. Don veti minut syliinsä ja hänen suudelmassaan oli epätoivoa.
-Anteeksi,
mutisin hänen huuliaan vasten ja sitten emme hetkeen puhuneet.




-Mä olin ihan varma, että en näe sua enää.




-Ja mä olin ihan varma, että en tule tänne enää.




-Mikä muutti sun mielen?




-En mä tiedä. Lähdin viemään roskia ulos ja mun jalat vaan toi mut tänne,
vastasin totuudenmukaisesti.
-Hyvät jalat.
-Kiitos.
Sen jälkeen vietimmekin hyvän tovin rakastellen. Sanat välillämme eivät olleet järkeviä, parhaimmillaankin irrallisia, mutta sana rakas putosi Donin huulilta toistuvasti. Hänen suudellessaan minua, vetäessään minut itseään vasten, silittäessään kupeitani, työntyessään sisääni, täyttymyksen tullessa. Rakas. Kerta kerran jälkeen tunne sydämessäni kasvoi ja pelkäsin pakahtuvani. En uskaltanut sanoa hänelle samaa. En vielä. Ei ollut sen aika.




-Ei tuhlata vettä. Mennään yhdessä suihkuun,
Don sanoi ja repi pyyhkeet meidän molempien yltä.




Tosiasiassa kyseinen suihkuttelu taisi olla kaikkea muuta kuin ekologista, mutta en valittanut. Minulla oli vain tämä hetki hänen kanssaan. Nyt. Ei ollut vielä huomista, ei seuraavaa tuntiakaan. Sydämeni valitti rakkauden alla ja nyyhkytin hänen sylissään saavuttaessani huipun. Suihku huuhtoi kyyneleeni, piilotti ne.




Seuraavana aamuna olin tyytyväinen, joskin äärimmäisen väsynyt. Emme olleet ehtineet syödä koko iltana tai yönäkään. Don lähti aamulla töihin ja minun kävi häntä sääliksi.
-Jää tänne,
hän kuiskasi huuliani vasten. Minä jäin.




Tuntui vieraalta kokata toisen keittiössä, syödä aamupalaa tuntemattomassa asunnossa. Huikea yö ja tunteet eivät muuttaneet kyseistä tosiasiaa. Olin onnellisuuden kynnyksellä, ymmärsin.




Katselin ulos ikkunasta ja näin talven ensimmäiset lumihiutaleet. Jälkeenpäin mietin, että on hassua, mitä asioita muistaa. 




Olin saanut syötyä ja tiskattua kun puhelin soi.
-Hei mummu. Mitä kuuluu?




-Anteeksi mitä?
....
-Mitä teki?!




-Varaan lennon heti. Tulen ensimmäisellä mahdollisella koneella. Nähdään!




Tilasin lentolipun sovelluksen kautta ja jäin sen jälkeen istumaan puhelin kädessä. Olin järkyttynyt. Äitini oli mennyt naimisiin.

Jätin Donille kirjeen sängylle. Painoin punatuilla huulilla siihen suudelman. Olen pahoillani, rakas, ajattelin, mutta en kirjoittanut sitä. Kerroin vain, että kotona on hätä ja olen poissa määrättömän aikaa. Lupasin soittaa myöhemmin.







































2 kommenttia:

  1. Heti kun Charlie sai puhelun kotoaan, niin ehdin jo miettiä, että joku siellä on kuollut. Onneksi ei ihan niin, mutta onhan oman äidin yhtäkkinen, yllättävä naimisiinmeno varmaan järkytys.

    Mitä tulee tähän Charlien ja Donin juttuun, niin... Periaatteessa voisin uskoakin siihen, että Don on ihan oikeasti muuttunut mies ja tällä kertaa tosissaan aikeidensa kanssa, mutta jos tästä romanssi muodostuisi, niin en usko sen tekevän yhtään hyvää Charlien ja Dinan väleille. Se voisi jopa pilata ne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itselle tämän osan kirjoittaminen oli tietyllä tapaa "tuskallista", sillä en ole oikeassa elämässä kovin romanttinen. Luen kyllä romantiikkaa ja jossain määrin pystyn siitä kirjoittamaankin, mutta vähän hampaat irvistellen tätä tein =D
      Tuleeko Charlien ja Donin jutusta sitten mitään ja jos tulee, niin mitä? Miten se vaikuttaa itse kenenkin väleihin, jos tästä romanssista tulee suhde?

      Poista

My new normal 3. osa

 Tämä osa on nyt sitten vähän pidempi. Siinä on kolmen insta-tarinan osat. Raha on todellinen ongelma, ymmärrän. Kirjoittamalla en tienaa ri...