Once upon a time tarinablogista

Once upon a time there was a story. Or two. Or more. Tämä on blogi tarinoille, lyhyemmille ja pidemmille, yhdelle tai useammalle. Kuka tietää vielä tässä vaiheessa. Tervetuloa seuraamaan: Arwen

14 elokuuta 2022

27. osa

 



Uuden aikakauden alku









Talvi oli pitkällä, samoin raskauteni. 




Brant tuli yllättäen käymään eikä hänelläkään ollut hyviä uutisia.
-Siis te olette eronneet? Miten?




-Näin elämässä vaan välillä tapahtuu.
-Mutta miksi? Te ootte... olitte, niin hyvä pari.




-No.. mun ex ei halunnut lapsia.




-Ja sä haluat.




-Ei sen tarvii olla biologisesti mun oma. Mulle kävis ihan hyvin adoptoitukin. Brent... Ei halua kumpaakaan.




-Mä olen ehkä vähän järkyttynyt tästä.
-Niin mäkin olin, mutta asiaa työstettiin niin pitkään ja lopulta tää oli ainoa ratkaisu.
-Kuule... missä sä asut nykyään?
-Mulla ei oo mitään vakikämppää. Kuinka niin?
-No kun mulla on tää tässä,
sanoin ja osoitin käsilläni vatsaani,
-Ja sä haluaisit olla isä, niin...
kohautin olkapäitäni.
-Sehän on ihan loistava idea!
-Ootko sä tosiaan sitä mieltä?
-Sä tarviit apua ja mä oon ilomielin isä sun lapselle.





-Kiitos, 
sanoin ja nousin halaamaan häntä.




Istuimme syömään salaattia ja keskustelemaan vaihtoehdoista.
-Brindletoniin mä en halua takasin.




-Ja mä en halua jäädä tänne.




-Onko lapsen biologinen isä jossain lähimain?




-No tuota... mä en ole varma kumpi ehdokkaista on isä ja... no, toinen heistä on ongelma. Mä rakastuin ihan väärän mieheen ja poltin siipeni.
Brant katseli minua tarkasti.
-Anna mä arvaan: Don.
-Mistä helvetistä sä voit tietää? Sitä ei tiedä kukaan!




-Tässä maailmassa on tasan yksi mies, johon sä voit rakastua, ja se on Don. Ihan simppeliä matikkaa. Sä tarvitse miehen, joka vie sulta jalat alta ja siihen ei kykene kuka tahansa. Naisissa taas.. no mä näen, että niissä sulla olis enemmän vaihtoehtoja.




-Mä olen aivan sanaton!
-Mä voin olla urheilija, mutta en mä ole pumpannut mun aivoja pihalle.
Aloin nauraa.
-No et totisesti ole!




-Eli kaksi paikkaa on suljettu jo pois vaihtoehdoista.
-Ja sen lisäksi sen on oltava hyvien yhteyksien päässä sun työpaikasta.
-Totta. Ja sen on oltava lapselle turvallinen ympäristö.
-Sitäkin.




-Meille jää siis tasan kaksi vaihtoehtoa. Katsotaan kohta koneelta mitä niissä on tarjolla. Eiköhän sieltä jotain löydy,
Brant totesi luottavaisesti ja ensimmäisen kerran pitkästä aikaa minusta tuntui siltä, että elämä saattaisi sittenkin järjestyä.




**********




Tarina valitettavasti jää tähän, sillä poistelin vanhoja pelitallenteita ja onnistuin siinä sitten näppärästi poistamaan tämänkin. Huoh. Seuraavan pelitallenteen nimi on: Älä v*ttu poista =D

Tarina olisi tästä edennyt seuraavasti:

Lapsen saamisen jälkeen Charlie olisi tehnyt syvähaastattelun Villarealin perheestä ja suvusta. Jacques olisi ihastunut häneen vahvasti ja tämä olisi aiheuttanut muutamia varsin epämiellyttäviä tilanteita, joista irtipääseminen olisi ollut hankalaa.

Don olisi jossain vaiheessa löytänyt Charlien ja Brantin ja käsittänyt tilanteen täysin väärin. Tämä olisi johtanut isoon väärinymmärrykseen ja riitaan. Don olisi kuvitellut, että pariskunnan välillä on suhde. Hän olisi suutuspäissään käynyt Brantin päälle ja tappelun päätteeksi Brant olisi kertonut olevansa kiinnostunut vain ja ainoastaan miehistä.

Charlien ja Donin riita olisi jatkunut tämän jälkeenkin, sillä Charlien tietojen mukaan Donilla ja Dinalla oli suhde. Tämä ei kuitenkaan pitänyt paikkaansa. Koska Charlie oli jättänyt vastaamatta Travisin puheluihin, hän ei tiennyt, että pariskunta oli lopulta tehnyt sovinnon ja palannut takaisin yhteen. Dinalle oli karvaasti selvinnyt, että Don ei rakastanut häntä, sillä mies oli menettänyt sydämensä jo toiselle ja tämä toinen oli Charlie. Tämän kaiken selviämisen jälkeen Charlie ja Don olisivat vihdoin saaneet toisensa, siitäkin huolimatta, että Charlie olisi tunnustanut, ettei tiedä kuka hänen lapsensa isä on. Don olisi ollut valmis olemaan isä lapselle kaikesta huolimatta. 


































2 kommenttia:

  1. Sääli, että tarina jää tähän. Tätä oli oikeasti mukava lukea, vaikka en ihan aina muistanut/jaksanut kommentoida. Jatkokin olisi varmasti ollut mielenkiintoista, mutta ei voi mitään. Jään kuitenkin seuraamaan sitä silmälläpitäen jos/kun aloitat uutta tarinaa jossain vaiheessa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on näitä. Ihminen kun on huolimaton eikä katso, mitä poistelee. Joskus mä ärsytän itse itseäni ihan rajattoman paljon =D


      Poista

My new normal 3. osa

 Tämä osa on nyt sitten vähän pidempi. Siinä on kolmen insta-tarinan osat. Raha on todellinen ongelma, ymmärrän. Kirjoittamalla en tienaa ri...