Once upon a time tarinablogista

Once upon a time there was a story. Or two. Or more. Tämä on blogi tarinoille, lyhyemmille ja pidemmille, yhdelle tai useammalle. Kuka tietää vielä tässä vaiheessa. Tervetuloa seuraamaan: Arwen

13 maaliskuuta 2022

14. osa



Aikeet vs. Todellisuus vol 2






Don veti minut makuuhuoneeseensa sohvalle istumaan. Juuri sillä hetkellä en olisi kyennyt laittamaan vastaan vaikka olisin halunnutkin, enkä tottapuhuen ollut kauhean vastahankainen tällä erää.
-Mä sanoisin, että tein mun pointtini aika selväksi.
Hänen äänensä ei ollut syyttävä. Se oli ainoastaan toteava. 




-Mä pyydän anteeksi, että marssin tänne huutamaan suoraa huutoa, mutta myös mulla oli tässä aika tärkeä pointti.




-Mä olen pahoillani, että en estänyt sun lähentelyjä kun sä olit kännissä.
Tuhahdin.
-Mutta mä lupaan estää ne vastedes aina. Kännissä ja selvinpäin.
Don laittoi kätensä rintansa päälle ja tunsin hymyn väkisinkin nousevan huulilleni.
-Erittäin hyvä.
-Ei ole, itse asiassa. Ton äskeisen jälkeen mun on hyvin vaikea olla koskematta sua,
hän tunnusti niin rehellisesti, että se pisti suoraan sydämeen ja nostatti muitakin tuntemuksia.
-Voisinko mä keittää kahvia?
-Toki. Keitin on tuolla keittiössä.
-Haluatko sä?
-En tällä kertaa. Mun sydän ei varmaan kestäis kofeiinia vielä tähän päälle.




Ehkä vähän hämillisestikin naureskellen poistuin keittiöön ja laitoin kahvin valumaan.




Sain hetken aikaa koota itseni ja päätin, että nyt tästä piti vain tehdä loppu. Tai eihän mitään ollut alkanutkaan. Vielä. Eikä alkaisi.




-Sä et uskalla tulla enää mun viereen,
Don nauroi kun istuin häntä vastapäätä sängylle.




-Mä olen liian vanha mennäkseni tohon lankaan.




-Kaunis JA viisas. Mikä yhdistelmä!




Hänen vihreiden silmiensä tuijotus oli niin intensiivinen, että ymmärsin kaikkia niitä naisia, jotka lankesivat hänen kauniisiin lupauksiinsa.
-Mitä sä haluat Don,
mutisin kahvikuppiini.




-Mitä mä haluan? Mitä SÄ haluat?




-Mä kysyin ensin eikä kysymykseen sovi vastata kysymyksellä.




-Sä olet ihan oikeassa.
Hän oli hetken varsin hiljainen ja tuijotteli sormiinsa. Sitten hän äkkiä nappasi kahvikupin käsistäni ja veti minut viereensä sohvalle. 




-Mä haluan sut.
Kohotin kulmiani.




-Sä ajattelet, että mä olen sanonut tän jokaiselle naiselle, mutta en ole. Sä oot ensimmäinen, joka tuntuu mun vertaiselta. Mä haluaisin tavata sut uudestaan. Katsoa voisko tästä tulla jotain ihan oikeasti.




-Ootko sä ihan tosissas,
kysyin epäuskoinen hymy kasvoillani.




-Kyllä. Mä oon ihan tosissani.
Hänen vihreät silmänsä näyttivät vilpittömiltä.




Olin vastaamassa ei, ehkä, kun Don suuteli minua ja se herätti nälän uudestaan sisälläni. Voisin miettiä asiaa myöhemmin, ajattelin sumeasti.




-Mä tiedän, et mä oon kauhean seksikäs ja sun on vaikea pitää musta näppejä irti, mutta mussa on paljon muutakin kuin tää upea kuori.




-Vai on sussa paljon muutakin?
-Mä todistan sen sulle.




Sitten hän suuteli uudestaan, enkä todellakaan laittanut vastaan. Myönsin itselleni rehellisesti, että halusin häntä.




Ja koska sänky nyt vaan sattui olemaan näppärästi siinä vieressä...
Tällä kertaa se kesti kauemmin. Paljon kauemmin.




Käsiä pestessäni mietin, että Dina oli täysin oikeassa. Seksi Donin kanssa oli järjettömän upeaa. Olinhan minä harrastanut hyvää seksiä ennenkin, sekä naisten että miesten kanssa, mutta Don oli ihan omaa luokkaansa. Hän käyttäytyi kuin olisi Luojan lahja naisille. Oikeutetusti.




-Sulla on kaikki vaatteet päällä?




-Mun täytyy mennä kotiin?
Don nousi ja käveli luokseni. Hieman hermostuneesti mietin, että nyt jos hän tekee aloitteen, en pysty enää huomenna kävelemään.




-Mulla on tekemistä, lover-boy.
-Ei toi ole mikään hyvästely.





-Tää on hyvästely,
hän mutisi huuliani vasten ja läheltä piti, että olisimme seuraavaksi siirtyneet sohvalle. 


Kotona ollessani kylvyssä mietin asioita ja olin kummissani. Mitä hemmettiä mä olin tehnyt? Mikä siinä miehessä sulatti mun aivot?










































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

My new normal 3. osa

 Tämä osa on nyt sitten vähän pidempi. Siinä on kolmen insta-tarinan osat. Raha on todellinen ongelma, ymmärrän. Kirjoittamalla en tienaa ri...