Once upon a time tarinablogista

Once upon a time there was a story. Or two. Or more. Tämä on blogi tarinoille, lyhyemmille ja pidemmille, yhdelle tai useammalle. Kuka tietää vielä tässä vaiheessa. Tervetuloa seuraamaan: Arwen

13 maaliskuuta 2022

19. osa

 

Puhuttelu







Ennen lähtöäni minun oli pakko hoitaa kuitenkin vielä yksi erittäin tärkeä asia. 




En hirvittävän usein käynyt Travisin ja Dinan asunnossa. Se oli jotenkin... liian kliininen. Ymmärsin kyllä, että tämä oli heille sopiva, mutta itse halusin enemmän väriä elämääni.




-Ihana kun sä tulit käymään,
Travis sanoi halatessani häntä.




-Katotaan oletko kohta enää samaa mieltä.
-Ai?
-Istu alas Travis.




Hän istui, kuin koulupoika, jota torutaan.




-Sä olet kusemassa sun asiat ihan just totaalisesti. Mä olen sulle tästä jo pariin kertaan sanonut, mutta nyt sun on tullut aika miettiä, että mitä sä arvotat kaikkein eniten.




-Mitä sä oikein tarkotat?
-Älä leiki tyhmää. Se loukkaa meitä molempia.




-Mä en tiedä kenen kanssa sulla on suhde tällä hetkellä, mutta sulla on. 
Travis katsoi poispäin.




-Murjottaminen toimii mun kanssa tosi huonosti, törppö. Mulle on ihan yks ja hailee mitä sä teet ja kenen kanssa, mutta yritä nyt takoa sun kalloos, että sä olet läpinäkyvä. Dina tietää.




-Mitä se muka tietää?




-Jaa. Miten olis vaikka: puhelut mennään puhumaan jonnekin toiseen huoneeseen, viestejä saapuu keskellä yötä ja niihin vastataan joko peiton alla salaa tai lähdetään sängystä vastaamaan. Puhelin kulkee koko ajan mukana ja sitä ei jätetä sekunniksikaan vartioimatta. Seksi on loppunut.




Travis näytti järkyttyneeltä.
-Mi-mitä?




-Kuten mä sanoin: sä olet läpinäkyvä.




-Noihan on ihan pelkkiä aihetodisteita,
hän pyhähti.




-Ehkä niin, mutta Dina on ihan just lähdössä ja kun se tapahtuu, sä voit vaan katsoa peiliin ja syyttää itseäs. Mä tulin vaan kertomaan, että tää on sun tasan viimeinen mahdollisuus. Tai ehkä sekin on mennyt jo. Mistä mä tiedän.




-Mihin se lähtis, kun Stephaniekin on täällä? Niiden koti on täällä.
-Noin fiksuksi mieheksi sä osaat olla ihan harvinaisen tyhmä!
-Ei tarvii alkaa haukkumaan.
-Ihan sama mulle. Menetä perhees. Sä menetät sitten mut siinä samassa.




Nousin ylös ja katsoin kummityttöäni. Hän hymyili nähdessään minut ja sydämeni suli. Voi tätä pientä raasua! Perhe hajoamassa isän typeryyden takia.





































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

My new normal 3. osa

 Tämä osa on nyt sitten vähän pidempi. Siinä on kolmen insta-tarinan osat. Raha on todellinen ongelma, ymmärrän. Kirjoittamalla en tienaa ri...